Saturday, December 11, 2010

A Message from CEO

CEO Persada Herbs Distribution

Mohd Faizzall Chai bin Abdullah

Dengan pengurusan perniagaan melalui internet, semua kerja dapat di permudahkan lebih cepat dan tepat dan ia adalah sistem yang amat relevan pada masa kini.

Persada adalah satu pentas menghubungkan pengeluar, penjual dan pengguna menggunakan sistem pemasaran dan pengurusan internet, yang dikendalikan oleh pakar-pakar dalam bidang berkaitan.

Dengan pengalaman 20 tahun dalam perniagaan peruncitan, jualan langsung dan pengurusan korporat, berpegang kepada prinsip ikhlas, jujur, komited dan sangup berkongsi. Pengasas Persada sememangnya layak untuk memimpin rangkaian rakan kongsi Persada menuju dan mencipta satu kejayaan yang hakiki.

Dengan mengabungkan sistem pemasaran internet dan prinsip sistem perniagaan jualan langsung menjadikan PERSADA lebih dewasa, mantap, berkesan dan relevan.

Imbuhan yang lumayan, pegagihan yang adil, saksama dan abadi mampu memberi pulangan yang menakjubkan. Berserta dengan sistem pendidikan perniagaan dan modal insan serta barisan produk-produk baru yang diperlukan oleh pasaran semasa,

Dan strategi pemasaran yang berkesan adalah pakej yang sempurna yang mampu disediakan oleh PERSADA.

InsyaALLAH, PERSADA akan menjadikan satu organisasi yang mampu melahirkan jutawan-jutawan yang berkualiti serta rangkaiannya, bersesuaian dengan kata bijak pandai, panjangkan siratulrahim, panjangkan rezeki.

Akhir kata harapan saya, kepada insan yang mempunyai impian dan wawasan tetapi belum ada pentas, bersamalah kita berganding bahu menjadikan pentas PERSADA

Sebagai satu landasan untuk merealisasikan impian kita bersama. Dari Malaysia kita merintis ke pasaran antarabangsa.

Persada adalah sebuah syarikat MLM berdaftar (AJL 931632 “NOVA BABYLON SDN BHD“),

beralamat di :

Persada Herbs Distribution
Jalan Perkasa 5, Taman Sri Waja,
85000 Segamat,
Johor Darul Takzim Malaysia

019-7471777

No comments:

Post a Comment